www.cica-mica.sk

OBCHODNE PODMIENKY

Zákazník svojou objednávkou potvrdzuje, ze obchodne podmienky čítal a bez výhrad s nimi súhlasí!!!

 

 

1. Spôsob objednávania
2. Povinnosti predávajúceho
3. Povinnosti kupujúceho
4. Ceny tovaru
5. Dodacie podmienky
6. Termín dodania
7. Spôsob dodania
8. Poštovné
9. Zrušenie objednávky
10. Reklamácie

1. Spôsob objednávania

Objednávať si môžete priamo vložním tovaru do košíka a odoslaním objednávky. V prípade že vám tento sposob nevyhovuje, mozete objednavku uskutočniť mailom na cica.micaa@centrum.sk alebo telefonicky, či formou sms na 0905123064 . nezabudnite prosím vyplniř všetky údaje , najmä telefonický a mailový kontakt, pre upresnenie objednávky... dakujem. 

2. Povinnosti predávajúceho

Tovar podla svojich možností v danom počte a nepoškodený, zabalený tak, aby sa prediŠlo poškodeniu.

Nezodpovedáme za oneskorené dodanie alebo poškodenie tovaru zavinené poštou, či nesprávne udanými údajmy zo strany objednávateľa. Nezodpovedáme za nedodanie tovaru vinou našich dodávateľov či iných, nepredvídateľných okolností.
 

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje zaplatit kúpnu cenu tovaru najneskor v deň potvrdenia objednávky. Predávajúci posiela tovar až po pripísaní sumy na účet. číslo účtu posleme spolu s potvrdením objednávky. Dalej sa kupujúci zavazuje skontrolovat množstvo a stav prevzatého tovaru pri doručení, a v prípade nezrovnalostí informovať BEZdkladne o tomto predávajúceho. Ak tak neuskutoční do 2 dní, zásielka je považovaná za doručenú v poriadku a kupujúci už nemá nárok na jeho reklamáciu.  

4. Ceny tovaru

PLATIA DO VYPREDANIA ZÁSOB, ZA TLAČOVE CHYBY NERUČÍME

ceny platia tie, ktoré sú uvedené v deň  nákupu, pripočítava sa k nim poštovné.

5. Dodacie podmienky

Objednácky vybavujeme priebežne, pri väčšine  je potrebná komunikácia so zákazníkom.  preto je nutné , aby ste uviedli svoj mail, telefonne číslo pri objednávke!!! Tiež je potrebné aby kupujúci komunikoval s predávajúcim. zasielku posielam až po uzatvorení komunikácie .

6. Termín dodania

Tovar vyskladňujeme najneskôr do 10 pracovných dní od obdržania objednávky, potvrdení a pripísaní peniažkov na účet. V prípade , ak je potrebné dohodnúť detaily, može sa tato doba predlžiť  o dobu uzatvorenia komunikácie. Ak zásielku neobdržíte do dvoch týždöch, prosím, informujete nás o tom na cica.micaa@centrum.sk.neobdržíte Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.

7. Spôsob dodania

zasielam baliky len na území slovenskej republiky, ak sa vopred nedohodneme inak. Po pripísaní všetkých penaižkov na účet, kde do poznámky uvediete vaše meno.

8. Poštovné a balné

Osobne prevzatie po dohode mailom alebo telefonicky v bratislave, ci pri dunajskej strede, pripadne cestou ... telefonne cislo 0905123064

poštou- po pripisani peniažkov na účet 2,5 eura ak poistene

                bez poistenia 2 eura, pripadna strata alebo poškodenie je na zodpovednost kupujúceho.

                Dobierka bez poistenia je 3€

 

9. Zrušenie objednávky

A. Zrušenie objednávky pred dodaním tovaru
Do  24 hodín od objednania. mailom na cica.micaa@centrum.sk

B. Zrušenie objednávky po dodaním tovaru

Do 7 dní. Písomne s navrátením nepoškodeného, neporušeného tovaru... tu je možná dohoda s výmenou tovaru za tovar, alebo vratenie ceny tovaru do 15dní.

Vrátené zásielky

Pokiaľ si zákazník nestihol alebo nemohol zásielku prebrať v stanovenom termíne a informuje nás o tomto vopred, zásielku na jeho požiadanie pošleme znova, avšak náklady s tým spojené mu musíme znova účtovať.

 

10. Reklamácie

Zákazník sa zavazuje prevzat zásielku na pošte, len ak je neporušená a riadne zabalená, inak nemá nárok na reklamáciu. Nasledne je povinný obsah prekontrolovat. v prípade nezrovnalostí je povinny neodkladne  nás o tom informovať. Ak tak neučiní do dvoch dní od doručenia zásielky, je táto považovaná za doručenu v poriadku a zákazníkovi zaniká možnosť reklamovať nedodanie správneho tovaru, ci počtu.

Záručná doba

24 mesiacov s dokladom, na chyby sposobené výrobcom. Nevstahuje sa na chyby sposobené neprávnym používaním či skladovaním (napríklad vlhkom)

Postup pri reklamácii

na chyby pri dodaní(neseti druh či pocet, kvalita tovaru): do 2 dní od dodania tovaru mailom alebo telefoniky 0905123064

iné reklamácie pisomne na mail cica.micaa@centrum.sk , kde sa sohodneme na dalsom postupe.

 

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. reklamácie poslane dobierkou nepreberáme!

 

 

Ďakujem za porozumenie a prípadne otázky očakávam na cica.micaa@centrum.sk

 
 
TOPlist